CarniaCultura

Ritorna a Tolmezzo la rassegna teatrale in lingua friulana “Serate di risate”

Si rinnova l’appuntamento con “Serate di risate” la rassegna di teatro amatoriale in marilenghe. Quattro gli spettacoli del cartellone organizzato dal Comune di Tolmezzo in collaborazione con l’Associazione Teatrale Friulana, il supporto della Società Filologica Friulana e il patrocinio dell’ARLEF-Agenzia regionale per la lingua friulana.

Il sipario del teatro Candoni di Tolmezzo, su questa dodicesima edizione, si aprirà sabato 7 ottobre con “Nemîs come prime”, proposto dall’Aps di Sclaunicco “La Pipinate”. Si proseguirà sabato 14 ottobre con “E jù ridi”, interpretato dalla “Compagnie Teatri Maravee” di Osoppo. Per la terza data, quella di sabato 21 ottobre, la “Compagnie G.A.D.” Quintino Ronchi di San Daniele del Friuli mette in scena “L’abit dal frari”. Chiude la rassegna sabato 28 ottobre, lo spettacolo “I cuars dal mus” che vedrà protagonista l’“Associazion Culturâl Parcè NO?” di Montenars.

Tutti gli spettacoli avranno inizio alle 20.30, il costo del biglietto è di € 5,00 per gli adulti, gratuito per i bambini e i ragazzi fino ai 16 anni. Come di consueto, l’iniziativa di teatro brillante precede la 53ma Stagione di Prosa della Carnia.

Il calendario completo delle rappresentazioni è disponibile sul sito internet www.comune.tolmezzo.ud.it oppure allo Sportello del Cittadino del Comune di Tolmezzo. Per informazioni ci si può rivolgere all’Ufficio Cultura (0433 487961-987) e alla Cooperativa Arteventi (043341247 e 0433/41659).

IN MARILENGHE

E torne “Seradis di ridadis”, la rassegne di teatri amatoriâl in marilenghe. Il program al previôt cuatri apontaments, inmaneâts dal Comun di Tumieç, cu la colaborazion de Associazion Teatrâl Furlane, cu la poie de Societât Filologjiche Furlane, e cul patrocini de ARLeF Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane.

Par cheste edizion XII, il sipari dal teatri Candoni di Tumieç si vierzarà sabide ai 7 di Otubar cun “Nemîs come prime” de APS di Sclaunic “La Pipinate”. Si larà indevant Sabide ai 14 di Otubar cun  “E jù ridi”, interpretât de “Compagnie Teatri Maravee” di Osôf. La tierce date e sarà sabide ai 21 di Otubar, cu la compagnie la “Compagnie G.A.D.” Quintino Ronchi di S. Denêl che e propon “L’abit dal frari”. La Rassegne si sierarà sabide ai 28 di Otubar cul spetacul “I cuars dal mus” de “Associazion Culturâl Parcè NO?” di Montenârs.

Ducj i spetacui a tacaran aes 20.30. Il biliet al coste € 5,00 pai adults, al è a gratis pai fruts e pai zovins fin a 16 agns.

Come par solit, cheste iniziative e je chê che e precêt la 53e Stagjon di Prose de Cjargne.

Dut il calendari des rapresentazions si cjatilu tal sît internet www.comune.tolmezzo.ud.it, o pûr li dal Sportel dal Citadin di Tumieç. Par vê plui informazions si pues indreçâsi al Ufici Culture (0433 487961-987) e ae Cooperativa Arteventi (043341247 e 0433/41659).